Pitäisi löytää muutamalle runolle lähdetiedot (kokoelma + ilm.vuosi): Arto Juurakko: Miähinen optio Eeva Kilpi: Toive näkymättömästä miehestä Sinikka Svärd:…

Kysytty

Pitäisi löytää muutamalle runolle lähdetiedot (kokoelma + ilm.vuosi):
Arto Juurakko: Miähinen optio
Eeva Kilpi: Toive näkymättömästä miehestä
Sinikka Svärd: Hiekkalaatikolla
Tommy Tabermann: Oodi naisen kädelle
Ellen Niit: Syysillan rakkauslaulu

Vastaus

Vastattu

- Juurakko, Arto : Rakkauren kipunoota pohojalaasittain : parisuhtehen patolokiaa II, Minerva 2008

- Kilpi, Eeva : Runossa ei ole otsaketta " Toive näkymättömästä miehestä". Kilpi ei käytä runoissaan otsakkeita. Jos runossa ei ole otsaketta, käytetään yleensä runon alkua, joka tässä tapauksessa on :"Minä rakastan monenlaisia miehiä". Runo on kokoelmasta : Kiitos eilisestä, WSOY 1996

- Svärd, Sinikka : Ajattelen sinua, Minerva 2013

- Tabermann, Tommy : Oodeja kahdelle iholle, Gummerus 2001

- Niit, Ellen : Maailman pysyvyys, WSOY 1994 (suomennos, Brita Polttila)