Pihassamme on entisen Keski-Suomen Puhelimen omistama roikkuva puhelinlinja, jota ei enää käytetä. Kuka vastaa linjan poistamisesta, mihinkä kannattaa ottaa…

Kysytty

Hei!
Pihassamme on entisen Keski-Suomen Puhelimen omistama roikkuva puhelinlinja, jota ei enää käytetä. Kuka vastaa linjan poistamisesta, mihinkä kannattaa ottaa yhteyttä? Pylväissä on käytössä oleva sähkökaapeli, joten pylväitä ei tarvitse poistaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Keski-Suomen Puhelin Oyj:n omistamia puhelinlinjoja hallinnoin nykyisin Keski-Suomen alueella Elisa Oyj.
Asiasta voi ottaa yhteyttä Elisan asiakaspalveluun puh. 01019 0240, josta puhelu yhdistetään Elisan tekniseen hallintoon. Sinne ei suoraan puhelinnumeroa ole. Varmistin asian Elisan asiakaspalvelusta.
Tässä vielä linkki Elisan asiakaspalvelun sivulle: http://asiakastuki.elisa.fi/#otayhteytta