Pekka Haavisto sanoi Radio-Suomen ohjelmassa 'Miten minusta tuli minä' kuluneella viikolla syntyneensä Herttoniemessä 1958 ja asuneensa talossa, jossa…

Kysytty

Pekka Haavisto sanoi Radio-Suomen ohjelmassa 'Miten minusta tuli minä' kuluneella viikolla syntyneensä Herttoniemessä 1958 ja asuneensa talossa, jossa sijaitsi kirjasto. Missähän tämä talo oli, nykyinen kirjastorakennushan on huomattavasti uudempi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Herttoniemen kirjasto sijaitsi vuonna 1958 osoitteessa Siilitie 5.

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1935216__Slaakso+mikko__Or…