Pallen (Reino Palmrothin) kirjallinen jäämistö on internet-tietojen mukaan Tampereen yliopiston kirjaston Kansanperinteen laitoksella. Saako sitä tutkia…

Kysytty

Pallen (Reino Palmrothin) kirjallinen jäämistö on internet-tietojen mukaan Tampereen yliopiston kirjaston Kansanperinteen laitoksella. Saako sitä tutkia vapaasti, vai tarvitaanko jostain siihen lupa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaa ottaa suoraan yhteyttä Tampereen yliopiston kansanperinteen
laitokselle ja selvittää heiltä onko aineistoon mahdollisuus päästä käsiksi ja
miten. Jos materiaalin kaukolainaaminen on mahdollista, niin voit tehdä siitä
kaukolainapyynnön lähimmän kirjastosi kautta tai kotisivultamme (http://www.lib.hel.fi/)
hakemiston kautta kohdasta kaukopalvelu.