"Palkkatukea voivat saada yritykset muut yhteisöt, kuten yhdistykset, säätiöt, rekisteröidyt uskonnolliset yhdyskunnat ja seurakunnat kunnat ja kuntayhtymät…

Kysytty

"Palkkatukea voivat saada
yritykset
muut yhteisöt, kuten yhdistykset, säätiöt, rekisteröidyt uskonnolliset yhdyskunnat ja seurakunnat
kunnat ja kuntayhtymät
kotitaloudet" (TE-palvelut)

Onko jotakin lähdettä mistä selviäisi kuinka suuri osa myönnetyistä palkkatuista on mennyt uskonnollisille yhdyskunnille, yhdistyksille ja seurakunnille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyin asiaa Työ- ja elinkeinoministeriöstä. Sieltä vastattiin, että uskonnollisia yhteisöjä ei Työnvälitystilaston tiedoista pysty tarkasti erottelemaan. Liitän vastaukseeni ministeriöstä saamani tilastot pdf-muodossa. Asiaa voi tarkemmin kysellä ministeriöstä tai TE-toimistoista.