Palautin lainaamani kirjat kirjastoon eilen aamuna eli la 26.1.08 klo 11. Ne olivat myöhässä, mutta silti tältä päivältä on mennyt myöhästymismaksut 2 kertaa…

Kysytty

Palautin lainaamani kirjat kirjastoon eilen aamuna eli la 26.1.08 klo 11. Ne olivat myöhässä, mutta silti tältä päivältä on mennyt myöhästymismaksut 2 kertaa eli kahdesta kirjasta. Eihän se ole minun vikani jos ette katso palautuslaatikkoon ja päivitä tietojani vai kuinka? Voisitteko päivittää tietoni ja poistaa sieltä 40 cent maksuista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lumon kirjasto, jonka palautuslaatikkoon olit kirjasi jättänyt, on lauantaina avoinna klo 10-16. Palautuslaatikko on tarkoitettu nimenomaan aukioloaikojen ulkopuolella tapahtuvaa palautusta varten, ja silloin palautuspäiväksi tulee aina seuraava aukiolopäivä. Viime lauantaina laatikko oli tyhjennetty ennen aamukymmentä, ja seuraava tyhjennyskerta on vasta maanantaiaamuna.
Jatkossa kannattaa tuoda palautukset sisälle kirjaston palautusautomaattiin, niin ne tulevat heti käsitellyksi.
Tällä kerralla on poikkeuksellisesti viikonlopusta kertyneet maksut, 0,80 € otettu pois.