Palautin kirjani perjantaina ennen klo 17:sta, Lauttasaaren kirjaston palautusluukkuun, koska kirjasto oli kiinni. Kirjaston olisi pitänyt olla auki klo 18…

Kysytty

Hei,

Palautin kirjani perjantaina ennen klo 17:sta, Lauttasaaren kirjaston palautusluukkuun, koska kirjasto oli kiinni.
Kirjaston olisi pitänyt olla auki klo 18:sta asti eikä ovessa ollut ilmoitusta kiinniolon syytä. Kirja näkyy edelleen lainattuna kirjanani. Onko ko. kirjasto edelleen kiinni ja jos on niin miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Perjantaina oli kirjastoissa poikkeavat aukioloajat, koska oli Pyhäinpäivänaatto. Kirjastot olivat auki kuten lauantaisin.
Lauttasaaren kirjastokin oli näinollen sulkenut ovensa aikaisemmin kuin tavallisena perjantaina.
Ovessa olisi pitänyt olla aukioloaikatiedote.
kts. kirjaston erityisaukioloajat