Päivät tulevat, päivät menevät. Istutko sinä vain ja annat ajatusten virrata ohitsesi. Katso ja kuuntele, hetket ovat kallisarvoisia. Timantteja on kätketty…

Kysytty

Päivät tulevat, päivät menevät. Istutko sinä vain ja annat ajatusten virrata ohitsesi. Katso ja kuuntele, hetket ovat kallisarvoisia. Timantteja on kätketty tiimalasin hiekkaan. Kenen tekstiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Einari Vuorelan runo Päivät tulevat, joka löytyy kokoelmasta Puut ajattelevat.