Otsikko
Pääkirjasto metsosta lainatut cd:t tulkittu muista kirjastoista lainatuiksi

Kysytty

pääkirjasto metsosta lainatut cd:t tulkittu muista kirjastoista lainatuiksi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

kyseiset kolme levyä ovat tietokantamme mukaan sinulla lainassa edelleen. Jos sinusta näin ei ole niin otatko yhteyttä Metson musiikkiosastolle puhelimitse tai käymällä paikan päällä.

http://kirjasto.tampere.fi/index.php/kirjastot-ja-aukiolot/paeaekirjast…

p. (03) 5656 4077 tietopalvelu, musiikkihuoneiden ajanvaraukset
p. (03) 5656 4076 lainaus ja palautus, varattu aineisto