Otsikko
Mistä mahtaa löytyä luontoon liittyviä videoita, joissa kertojana toimii jo edesmennyt Ilkka Koivisto? Meille tuli aikoinaan joskus joko 90-luvun lopulla tai…

Kysytty

Mistä mahtaa löytyä luontoon liittyviä videoita, joissa kertojana toimii jo edesmennyt Ilkka Koivisto? Meille tuli aikoinaan joskus joko 90-luvun lopulla tai 2000-luvun alussa postimyyntinä, kasetit oli vihreässä kotelossa ja yhden videon aiheena oli jokin eläin (esim. Tiikeri, valkohai, krokotiili jne).

Vastaus

Vastattu

Valtakunnallisen Finna-hakupalvelun mukaan luontoaiheisia videoita, joissa kertojana toimii Ilkka Koivisto, löytyy kirjastoista esimerkiksi

Rovaniemeltä

Harmaakarhu: Alaskan metsien jättiläinen

Jääkarhu: Jääkenttien valtias

ja Sonkajärveltä

Susi, Euroopan vihattu peto

Sekä muualtakin hakusanalla "Ilkka Koivisto" ja rajaamalla haun esimerkiksi vain videoihin.

Kaukolainapyyntöjä videoista voi esittää esimerkiksi oman lähikirjastonsa kautta.

Videokasetteja voi olla vaihtelevasti saatavilla myös erilaisilla myynti- ja huutokauppasivustoilla, kuten tässä 8. kesäkuuta ilmoitetussa Tori.fi-ilmoituksessa