Otsikko
Ovatko rivitaloasukkaat velvollisia kolaamaan asuntopihojaan?

Kysytty

Ovatko rivitaloasukkaat velvollisia kolaamaan asuntopihojaan?

Vastaus

Vastattu

Tämän rivitaloyhtiöt päättävät itse. Taloyhtiö voi teetättää työn ulkopuolisella toimijalla, mikä tietysti maksaa ja nostaa hieman yhtiövastiketta. Toinen vaihtoehto on tehdä lumityöt itse, eli joka asunnolla on omat vuoroviikkonsa milloin tehdään lumityöt.

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Jos asunto on vuokrattu, tilanne on hieman kiharaisempi.