Ovatko Miina ja Manu kaksosia vai onko toinen vanhempi?

Kysytty

Ovatko Miina ja Manu kaksosia vai onko toinen vanhempi?

Vastaus

Vastattu

Miina ja Manu ovat sisaruksia, mutta en löytänyt viittausta siihen, ovatko samanikäisiä vai eri-ikäisiä. Kissat syntyvät isommissa poikueissa oikeastaan aina, joten en tiedä, voitaisiinko niitä kutsua kaksosiksi, vaikka ne olisivatkin samaan aikaan syntyneet. Selailin vielä lisää kirjoja, kun niitä tulee hyllyyn.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Muistaakseni teoksessa ”Miina ja Manu sadun maailmoissa” käy ilmi, että Miina osaa lukea, mutta Manu ei vielä tätä taitoa hallitse, joskin oppii hieman kirjoittamaan teoksen lopussa. Jos siis kissat eivät ole samanikäisiä, lienee Miina vanhempi.