Otsikko
Haluaisin kuunnella lapsen kanssa Miina ja Manu kuunnelmia. Voiko näitä lainata jostain kirjastosta äänisatukirjana?

Kysytty

Hei!
Haluaisin kuunnella lapsen kanssa Miina ja Manu kuunnelmia. Voiko näitä lainata jostain kirjastosta äänisatukirjana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Miina ja Manu cd-satuaarteet -paketeissa on kaksi Miina ja Manu -kirjaa ja niiden tarinat cd-levylle luettuina.  Kuopiossa paketteja on lainattavissa noin 30 erilaista, tässä lista .  Verkkokirjastossa voi tehdä varauksia, kun kirjautuu sinne kirjastokortin numerolla ja pin-koodilla.  Uusissa Miina ja Manu -kirjoissa on qr-koodi, jonka avulla kirjat pääsee myös kuuntelemaan.