Ovatko Kiera Cassin seuraavat kaksi romaania tulossa kyydin kautta lainattaviksi: The Siren ja Happily ever after?

Kysytty

Hei!

Ovatko Kiera Cassin seuraavat kaksi romaania tulossa kyydin kautta lainattaviksi: The Siren ja Happily ever after?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikki Kyyti-kirjastojen kokoelmissa olevat englanninkieliset Kiera Cassin romaanit on hankittu Iitin kirjastoon. He saattavat hankkia niitä lisää, mutta varman vastauksen saat vain kysymällä asiaa suoraan Iitistä. He eivät ole mukana Kysy kirjastonhoitajalta -palvelussa, mutta voit laittaa heille suoraan sähköpostia osoitteeseen kirjasto@iitti.fi.