Otsikko
Ovatko Jeanne Birdsallin kirjoittamat nuorten kirjat "The Penderwicks" saatavilla myös suomenkielisenä käännöksenä?

Kysytty

Ovatko Jeanne Birdsallin kirjoittamat nuorten kirjat "The Penderwicks" saatavilla myös suomenkielisenä käännöksenä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kirjasarjasta ei näyttäisi olevan suomenkielistä käännöstä. Ainakin haut Finna.fi:ssä ja kirjastot.fi:n monihaussa löytävät kirjoista ainoastaan englanninkieliset versiot sekä yhden espanjankielisen ja yhden venäjänkielisen käännöksen.