Otsikko
Aikooko kirjasto hankkia muita jatka itse-teoksia kuin R.L. Stinen Armottoman aikamatkan? Onko muita kirjoja edes tehty?

Kysytty

Aikooko kirjasto hankkia muita jatka itse-teoksia kuin R.L. Stinen Armottoman aikamatkan? Onko muita kirjoja edes tehty?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

R.L.Stinen Armoton aikamatka on ilmestynyt sarjassa Goosebumps special vuonna 2003. Sarjaa julkaisee Sanoma Magazines Finland. Tuossa sarjassa ei ole tietojemme mukaan ilmestynyt muita teoksia. Kirjastoon niitä kyllä mitä todennäköisimmin hankitaan, jos niitä ilmestyy.