Otsikko
Oulunkylän kirjaston sivuilla on pohjapiirros - hienosti löytää missä mitäkin on. onkohan muilla kirjastoilla aikomuksia tehdä jotain samantyylistä???

Kysytty

oulunkylän kirjaston sivuilla on pohjapiirros - hienosti löytää missä mitäkin on. onkohan muilla kirjastoilla aikomuksia tehdä jotain samantyylistä???

Vastaus

Vastattu

Mukava kuulla, että pohjapiirroksesta on ollut apua. Laitan ehdotuksesi eteepäin, jos muutkin kirjastot saisivat vinkkiä. Ainakin Keskustakirjasto Oodilla on omilla sivuillaan (ei Helmet-sivulla) pohjapiirros, katso täältä Oodin tilat

Lähteet:

Keskustakirjasto Oodi. https://oodihelsinki.fi/

1 ääntä

Kommentit

Loistava idea! Joskus saa etsimällä etsiä hakemaansa ja työntekijöitä ei missään...