Otsikko
Ottavatko Helmet-kirjastot vastaan varsin uusia, vain yhden lukijan lukemia kirjoja? Minulla olisi kaksi sellaista. Lähin kirjastoni on Hki-Oukunkylä.

Kysytty

Hei! Ottavatko Helmet-kirjastot vastaan varsin uusia, vain yhden lukijan lukemia kirjoja? Minulla olisi kaksi sellaista. Lähin kirjastoni on Hki-Oukunkylä.

Vastaus

Vastattu

Kirjastot saattavat ottaa joitain kysytyimpiä uutuuksia omiin kokoelmiinsa, mutta ainakin monissa kirjastoissa on kierrätyshylly tai -kärry, johon voi jättää kirjojaan muiden iloksi. Kannattaa huomioida, että kyse on yleensä pienimuotoisesta toiminnasta, ja esimerkiksi Oulunkylän kirjaston kierrätyskärryyn voi tuoda kerralla korkeintaan viisi kirjaa.