Ottaako tai ostaako kirjasto vanhoja kirjoja? Yritän löytää parhaan mahdollisen käytön tätini kirjastolle, josta löytyy sekä uutta että vanhempaa…

Kysytty

Ottaako tai ostaako kirjasto vanhoja kirjoja? Yritän löytää parhaan mahdollisen käytön tätini kirjastolle, josta löytyy sekä uutta että vanhempaa kirjallisuutta kuin myös tietokirjoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monet kirjastot ottavat vastaan hyväkuntoisia kirjoja, jos tarvitsevat niitä kokoelmiensa täydennykseksi. Loimaan kirjasto ei ole mukana tässä palvelussa, joten kannattaa kysyä asiaa suoraan kirjastosta:
kirjasto@loimaa.fi tai puh. 02-761 1412 tai käymällä kirjastossa:
http://www.loimaa.fi/kirjastopalvelut