Otatteko vastaan käytettyjä nuorisokirjoja ja ylipäänsä käytettyjä kaikenkaltaista romaaneja ym.

Kysytty

Otatteko vastaan käytettyjä nuorisokirjoja ja ylipäänsä käytettyjä kaikenkaltaista romaaneja ym.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto ottaa vastaan hyväkuntoisia(uudehkoja) kirjoja, cd-levyjä ja nuotteja. Niistä valikoidaan kokoelmaan sopivat.

Useista kirjastoista löytyy vaihtokirjahylly. Siihen voi tuoda pieniä määriä kirjoja toisten asiakkaiden otettavaksi.

Suuria määriä lahjoituskirjoja ei kannata yhdellä kertaa kantaa kirjastoon.