Ostin kaktuksia ja nyt haluaisin tietää jotain hyviä kaktuskirjoja, joissa olisi tietoa niiden hoidosta. Kirjan pitäisi olla suomenkielinen. ja olisi hyvä jos…

Kysytty

Moi, ostin kaktuksia ja nyt haluaisin tietää jotain hyviä kaktuskirjoja, joissa olisi tietoa niiden hoidosta. Kirjan pitäisi olla suomenkielinen. ja olisi hyvä jos se sijaitsisi oulun seudulla, (mieluiten oulunsalossa tai kempeleessä) mutta se ei ole välttämätöntä... Tietäisittekö jotain kirjoja:D?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Paljon lainattu klassikko on Hecht, Hans : Kaktuskirja, 1982. Sitä löytyy sekä Kempeleen että Oulunsalon kirjastosta hyllystä.