Osaisitteko auttaa erään runon julkaisutietojen etsinnässä? Haluaisin saada selville Heli Karjalaisen runon julkaisutiedot ja mahdollisesti runon nimen. Runo…

Kysytty

Hei! Osaisitteko auttaa erään runon julkaisutietojen etsinnässä? Haluaisin saada selville Heli Karjalaisen runon julkaisutiedot ja mahdollisesti runon nimen.
Runo menee näin:
Tuijotus pimeään voi paljastaa valon. Yksinäisyys voi osoittaa yhteyden koko syvyyden.
Kenties elämässä jää niin paljon löytämättä siksi, että yritän paeta sen sijaan että menisin kohti. Katsoisin silmiin sitä mikä siellä vaanii.
Elämähän se siellä kuitenkin vain on.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on julkaistu ilman nimeä ainakin Karjalaisen Odota minua, elämä –kirjassa (Kirjapaja, 1996, ISBN 951-625-366-0) sivulla 47. (Tiedon lähetti Forssan kirjasto.)