Osaatteko suositella jotain teosta tai teoksia hyväksi yleiskuvaukseksi ensimmäisestä maailmansodasta, jossa faktat olisivat kohdallaan ja jossa pyrittäisiin…

Kysytty

Osaatteko suositella jotain teosta tai teoksia hyväksi yleiskuvaukseksi ensimmäisestä maailmansodasta, jossa faktat olisivat kohdallaan ja jossa pyrittäisiin mahdollisimman suureen puolueettomuuteen? Lähinnä olen kiinnostunut ensimmäisen maailmansodan sotilaallisista ja poliittisista tapahtumista. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä on muutama melko uusi teos:
Ensimmäinen maailmansota : tärkeimmät sotatapahtumat päivä päivältä / Ian Westwell

Muutosten vuosisata. 2 : I maailmansota / J. M. Winter