Otsikko
Osaatko sanoa, kenen kirjoittama runo / mietelause tämä on? Olen ajatellut laittaa sen kuutosluokkalaisten korttiin. "Sinussa on enemmän voimaa, kuin…

Kysytty

Osaatko sanoa, kenen kirjoittama runo / mietelause tämä on? Olen ajatellut laittaa sen kuutosluokkalaisten korttiin.

"Sinussa on enemmän voimaa, kuin aavistatkaan. Ainoat rajat ovat ne, jotka itse itsellesi asetat. Älä ajattele, että et voi. Ajattele, että voit."

Vastaus

Vastattu

Mietelauseen tekijä on Darwin P. Kingsley. Se kuuluu alkuperäiskielellään englanniksi näin: "You have powers you never dreamed of. You can do things you never thought you could do. there are no limitations in what you can do except the limitations of your own mind."