Otsikko
Oppaita uinnin opetukseen, lähinnä lasten. Ruotsiksi ja suomeksi.

Kysytty

Oppaita uinnin opetukseen, lähinnä lasten. Ruotsiksi ja suomeksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Tässä meidän kokoelmista löytyvät, joukossa yksi englanninkielinenkin:

MIINA JA MANU : MIINA JA MANU LOHIKÄÄRMEEN LUOLASSA ; MIINA JA MANU UIMAKOULUSSA 8
Suvilahden kirjasto, lainassa

NOBLE, JIM: SWIMMING GAMES AND ACTIVITIES FOR INDIVIDUALS, PARTNERS AND GROUPS OF CHILDREN
Pääkirjasto, paikalla

UINTITEKNIIKAN OPETTAMINEN
Pääkirjasto, Suvilahden kirjasto

BUHRE: Plask och lek
Lasten- ja nuortenosasto, Suvilahden kirjasto

HELLMICH, Hermann
Småbarnssimning
Pääkirjasto

Lisäksi löytyy vauvauinnista parikin kirjaa.

yt.

Leena Salminen
Vaasan kaupunginkirjasto-maakuntakirjasto