Onkos uudessa Helmetissa muistilistoja ollenkaan? ja jos ei ole, häviääkö nykyinen muistilistani jossain vaiheessa? Mikä olisi uuden helmetin paras keino pitää…

Kysytty

Onkos uudessa Helmetissa muistilistoja ollenkaan? ja jos ei ole, häviääkö nykyinen muistilistani jossain vaiheessa? Mikä olisi uuden helmetin paras keino pitää yllä listaa kirjoista joita haluan lukea mutta en vielä ehdi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En ihan tiedä mitä tarkoitat uudella HelMetillä, mutta itselläni muistilistat toimivat tällä hetkellä hyvin. Joskus niissä esiintyy öisin tehtävän tietokanta-ajon jälkeen ongelmia, mutta muuten mitään muutoksia ei ole näköpiirissä, tietääkseni. HelMetin uusia versioita ja päivityksiä tulee aika ajoin, mutta henkilökunnalle ei ole tiedotettu olellisista tai suurista muutoksista lähitulevaisuudessa.