Onkohan William Faulknerin novellia Delta Autumn suomennettu? Sitä ei ole ainakaan kokoelmassa Karhu ja muita novelleja.

Kysytty

Onkohan William Faulknerin novellia Delta Autumn suomennettu? Sitä ei ole ainakaan kokoelmassa Karhu ja muita novelleja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Faulknerin novellia Delta Autumn ei Suomen kansallisbibliografiasta ja Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmista saatujen tietojen perusteella ole suomennettu.