Otsikko
Onkohan Pierre Corneillen tragediaa "Horace" suomennettu? Näytelmä kertoo Rooman kolmannen kuninkaan Tullus Hostiliuksen aikana käydystä sodasta roomalaisten…

Kysytty

Hei,
Onkohan Pierre Corneillen tragediaa "Horace" suomennettu?
Näytelmä kertoo Rooman kolmannen kuninkaan Tullus Hostiliuksen aikana käydystä sodasta roomalaisten Horatius-veljesten ja albalaisten Curiatus-veljesten välillä ja päättyy sisarusmurhaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Pierre Corneillen tradegiasta Horace ei ole suomennosta.

Fennica

Finna

Arsca

Näytelmäkulma

Ilona-esitystietokanta