Onkohan olemassa nuottikirjaa / nuotteja netissä Negativen kappaleista. Etsisin erikoisesti 'Still Alive' -kappaleen nuottia pianolle.

Kysytty

Onkohan olemassa nuottikirjaa / nuotteja netissä Negativen kappaleista. Etsisin erikoisesti 'Still Alive' -kappaleen nuottia pianolle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Negativelta ei valitettavasti ole vielä ilmestynyt nuottikirjaa. Kappaleista ’Frozen To Lose It All’ ja ’the Moment Of Our Love’ löytyy nuotit esimerkiksi kokoelmista ’Suomi pop 2004’ ja ’Suomi pop 2005”. Mahdollisista tulevista julkaisuista kannattaa tiedustella esimerkiksi bändin kotisivujen kautta: www.gbfam.com/negative/ .

Kappaleiden tekstimuodossa olevat sanoitukset ja niiden nuotteina tai tabulatuureina esitetyt sävelmät ovat tekijänoikeussuojan alaisia. Nettisivuston ylläpitäjän on saatava tekijäoikeuden haltijalta lupa laulun sanojen, nuottien ja tabulatuurien julkaisuun sivuillaan. Luvaton julkaiseminen on tekijänoikeusrikkomus. Bändit ja heidän kustantajansa eivät useinkaan ole halukkaita antamaan lupaa nuottien julkaisemiseen netissä, sillä se vie nuottikirjojen myynniltä pohjaa pois.