Onkohan jossakin päin Suomea toteutettu lasten satutunteja tietokirjamateriaaleilla, siis ikään kuin "tietotunteina"? Jos, niin missä? Tarvitsisin tietoa…

Kysytty

Onkohan jossakin päin Suomea toteutettu lasten satutunteja tietokirjamateriaaleilla, siis ikään kuin "tietotunteina"? Jos, niin missä? Tarvitsisin tietoa opinnäytetyötäni varten, enkä löydä tietoa mistään, vain hyvin epämääräisiä huhupuheita... Osaisiko kirjastonhoitaja auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yhtään vastausta ei tullut valtakunnallisen kirjastoammattilaisten
verkon kautta, joten todennäköisesti tietosatutunteja ei ole järjestetty kuin korkeintaan satunnaisesti.