Onkohan jossain kirjastossa GT Reittikartta Suomi Plus 2005 pc:lle

Kysytty

Onkohan jossain kirjastossa GT Reittikartta Suomi Plus 2005 pc:lle

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

FENNICA - Suomen kansallisbibliografiassa on kysymästänne rompusta vain ennakkotieto, joten tämä romppu ei taida olla vielä ilmestynyt. Ei siis ole mikään ihme, kun en löydä tätä romppua mistään kirjastosta - vielä. Rompulle on kuitenkin annettu jo tunnus, sen avulla voit etsiä romppua jatkossa helpommin. Tässä tunnus eli ISBN: 951-593-954-2