Otsikko
Onkohan Eino Leinon runo "hautalaulu" käännetty englanniksi ja mistä saisin kopion?

Kysytty

Onkohan Eino Leinon runo "hautalaulu" käännetty englanniksi ja mistä saisin kopion?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Käännös löytyy ainakin Toivo Kuula: Legends 2: suomalaista kuorohistoriaa -cd:n tekstilipukkeesta. Käännöksen nimi on "Song of the Sepulchre". Tämä löytyy useista kirjastoista ympäri Suomea, myös Vaasasta.