Onko Vantaalla mahdollisuutta englannintorven soittotunteihin Tikkurilassa tai lähi kaupunginosissa lapsille vuonna 2014. Harrastus mielessä ei opistossa tai…

Kysytty

Onko Vantaalla mahdollisuutta englannintorven soittotunteihin Tikkurilassa tai lähi kaupunginosissa lapsille vuonna 2014. Harrastus mielessä ei opistossa tai musiikkikoulussa, jos on voisitko antaa kyseisen opettajan yhteystiedot?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Vantaan musiikkiopistossa opetetaan englannintorven soittoa myös yksityisesti. Siellä kuitenkin kerrottiin, että kyseessä on soitin, jota ei yleensä suositella kuin niille, jotka osaavat jo soittaa oboeta, eikä se sovellu fyysisiltä vaatimuksiltaan lasten soitettavaksi. Muiden kuin heidän antamaa opetusta ei ks. soittimelle tunnu löytyvän Tikkurilan seudulta.