Onko Vantaalla kirjastoa, jossa voisi siirtää VHS nauhat DVD:lle?

Kysytty

Onko Vantaalla kirjastoa, jossa voisi siirtää VHS nauhat DVD:lle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tikkurilan kirjaston musiikki- ja mediaosastolla voi tehdä tämän. Kannattaa varata aika numerosta 09 8392 3583. Kirjaston osoite on Lummetie 4, 01300 Vantaa. Musiikki- ja mediaosasto on talon ensimmäisessa kerroksessa, ja sieltä saa tarvittavan opastuksen. Tervetuloa!