Onko Vaclav Havelin näytelmästä "Vyrozumeni" saatavilla suomalaista käännöstä?

Kysytty

Onko Vaclav Havelin näytelmästä "Vyrozumeni" saatavilla suomalaista käännöstä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näytelmän on todellakin suomentanut Eeva-Liisa Manner nimellä 'Tiedotus'. HelMet-kirjastoista ei näytelmää löydy, mutta ilmeisesti ainakin Taidekorkeakoulujen kirjastosta voisi näytelmää saada. Tosin sijaintitietoa ei jostain syystä ole saatavilla.

Toinen mahdollisuus saada näytelmä löytyy internetin kautta sivulta 'Näytelmäkulma - Nordic Drama Corner'. Täältä näytelmän voi tilata hakulomakkeella postiennakolla, johon sisältyy toimitusmaksu ja postituskulut.

Ohessa näytelmän saatavuustiedot:

: Havel, Václav
Nimeke: Tiedotus : näytelmä / Václav Havel ; Eva Berkmannin saksalaisen ja Vera Blackwellin englantilaisen käännöksen pohjalta suom. Eeva-Liisa Manner
Aineisto: kirja
Julkaistu: Helsinki : TNL , [s.a.]

--------------------------------------------------------------------------------

Kirjasto: LINDA - yliopistokirjastojen yhteisluettelo
Kokoelma: ARSCA - Taidekorkeakoulujen kirjastot
Sijainti: Sijaintitietoja ei ole saatavana
Niteiden lukumäärä:
Tila: Tilatietoa ei ole saatavana