Onko uusilla Lahden kirjaston nettisivuilla, kun ollaan omilla lainasivuilla entisenlaista poistu-näppäintä?

Kysytty

Onko uusilla Lahden kirjaston nettisivuilla, kun ollaan omilla lainasivuilla entisenlaista poistu-näppäintä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun olet kirjautunut sisään oikeasta yläkulmasta, niin poistuminen omista tiedoista tapahtuu samasta oikeasta yläkulmasta: siinä on valkoinen hahmo (pää ja hartiat) ja nimi, jolla olet kirjatunut sisään. Viereisestä valkoisesta alaspäin osoittavasta kolmiosta klikkaamalla avautuu ikkuna, jossa on vaihtoehto: Kirjaudu ulos.