Onko Tuusulassa suljetttua-aluetta jossa voisi ajaa kevytmoottoripyörällä?

Kysytty

Onko Tuusulassa suljetttua-aluetta jossa voisi ajaa kevytmoottoripyörällä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyin asiaa kunnan liikenneinsinööriltä, joka vastasi, että tällaista varsinaista harjoittelualuetta ei kunnassa ole.

Ajoa voi harjoitella yksityisillä mailla tai esim. yritysten isoilla piha-alueilla, kunhan kysyy ensin luvan maanomistajalta tai yritykseltä.