Onko Turussa palvelua jossa asiakkaan omista vhs-kaseteista voi tehdä dvd kopioinnin kuulin että HÄmeenlinnassa on mahdollinen.

Kysytty

Onko Turussa palvelua jossa asiakkaan omista vhs-kaseteista voi tehdä dvd kopioinnin kuulin että HÄmeenlinnassa on mahdollinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastossa ei valitettavasti toistaiseksi ole digitointipalvelua tarjolla. Digitointipalvelu on vielä suunnitteluvaiheessa ja siitä tullaan tiedottamaan heti kun se vain tulee ajankohtaiseksi.