Otsikko
Onko Tuija Lehtiseltä ilmestynyt tänä vuonna muita kirjoja kuin "Laura menopäällä"?

Kysytty

Onko Tuija Lehtiseltä ilmestynyt tänä vuonna muita kirjoja kuin "Laura menopäällä"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuija Lehtiseltä on ilmestynyt vuonna 1999 mainitsemasi kirja sekä nuorten salapoliisikirja Ystävänpalvelus, joka aloittaa uuden sarjan sekä aikuisemmalle yleisölle suunnattu Mallitoimisto Pandora ja Nottingham kesällä kello 6. Vuonna 2000 on ilmestynyt Laura, ystäväni.