Onko todella niin, että Paluu Eedeniin, osa 1, on edelleen lainassa (eräpäivä elokuu -95) Myyrmäen kirjastosta ja jos näin on, niin löytyisikö sitä (sekä osa 2…

Kysytty

Onko todella niin, että Paluu Eedeniin, osa 1, on edelleen lainassa (eräpäivä elokuu -95) Myyrmäen kirjastosta ja jos näin on, niin löytyisikö sitä (sekä osa 2) jostakin toisesta kirjastosta Vantaalla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Paluu Eedeniin, osa 1, on edelleen lainassa, eikä asiakas ole sitä perinnästä huolimatta palauttanut. Se on varattavissa Martinlaakson kirjastosta (lainassa tällä hetkellä). Osa 2 on tällä hetkellä Hakunilan kirjaston hyllyssä. Sen voi pyytää toimittamaan itselleen Myyrmäen kirjastoon. Hakunilan puh.no: 839 30805.