Onko tietoa milloin Harry Potter ja feeniksin kilta ilmestyy äänikirjana?

Kysytty

Onko tietoa milloin Harry Potter ja feeniksin kilta ilmestyy äänikirjana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kustannusosakeyhtiö Tammesta kerrottiin, että Harry Potter ja Feeniksin kilta ilmestyy äänikirjana vuonna 2008, keväällä tai syksyllä. Tarkempaa ajankohtaa ei ole vielä päätetty. Asiaa voi kysellä myöhemmin kustantamosta.