Otsikko
Onko teiltä saatavilla Reijo Raskin esikoisteos Kirje? Kustantaja on Nordbooks. Kysyin jo asiaa, mutta laitoin vahingossa väärän meiliosoitteen, joten uusitaan…

Kysytty

Onko teiltä saatavilla Reijo Raskin esikoisteos Kirje? Kustantaja on Nordbooks. Kysyin jo asiaa, mutta laitoin vahingossa väärän meiliosoitteen, joten uusitaan tiedustelu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Teos on julkaistu vasta toissa päivänä 24.4, joten se ei ole ehtinyt vielä kirjastoihin. Kirjaa varmasti hankitaan ainakin osaan kirjastoja, mutta siihen menee aikaa muutama viikko. Kannattaa tiedustella kirjaa uudelleen tai katsoa Helmetistä toukokuun puolenvälin tienoilla.