Onko teillä valikoimassanne esim. Margarethe Hauschkan taideterapiakirjoja tai muita samantyyppisiä kirjoja?

Kysytty

Hei,

onko teillä valikoimassanne esim. Margarethe Hauschkan taideterapiakirjoja tai muita samantyyppisiä kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston kokoelmissa on Margarethe Hauschka-Stavenhagenin teos Taideterapia
Vastaavanlaisia teoksia voi etsiä asiasanoilla taideterapia ja Steinerpedagogiikka tai antroposofia Vaski-tietokannasta
http://borzoi.kirja.turku.fi
Näitä ovat mm. Nelly Jurveliuksen Taide parantaa 1993,
Marja Dahlströmin Muodosta minuuteen: piirtäminen voimanlähteenä ja terapiassa 1999, Eve-Lis Dammin Maalaaminen erityislasten kanssa 2009, Johdanto antroposofiseen lääketieteeseen 1995.

0 ääntä

Kommentit

Saatavissa kirja Taideterapiaa Steinerpedagogisissa Kouluissa- antroposofisen kuvataideterapian perusteet
Terttu Kaila, v.2012