Otsikko
Onko teillä tietoa Cervinia-Zermatt-laskettelualueista tai videoita niistä?

Kysytty

Onko teillä tietoa Cervinia-Zermatt-laskettelualueista tai videoita niistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alpeilla Matterhornin juurella Sveitsin ja Italian rajalla sijaitsevasta Cervinia-Zermatt-alueesta on jonkin verran tietoa muutamissa matkaoppaissa, videoita ei alueelta näytä olevan HelMet-kirjastoissa.
Saksankielisessä "ADAC SkiGuide Alpen" -laskettelu- ja hiihtokeskusoppaassa (v.2004) tietoa on havainnollisine rinnekuvineen kuusi sivua. Kirjan liitteenä on CD-ROM-levy, jossa on tietoa mm. hotelleista ja 3-D-panoramoja. Kev Reynoldsin "Walking in the Alps" -kirjassa (v. 2005) on tietoa vaeltajille kolmisen sivua. Yleisempää tietoa alueesta löytyy mm. kirjoista "The rough guide to Switzerland" (Matthew Teller) ja Let's go -sarjan "Italy". Kirjojen saatavuuden voit tarkistaa HelMet-tietokannasta www.helmet.fi .
Internetistä hakusanoilla 'Zermatt' ja 'Cervino' löytyy useita sivuja, mm. www.zermatt.ch ja http://www.travelplan.it/reg_vda_cer_page.htm .