Onko teillä pääkirjastossa mitään kirjaa erikoisruokaluvälineistä esim. äyriäiset, kalat etanat..jne...millä näitä syyään..Jos voisitte vastata mahdollisimman…

Kysytty

Onko teillä pääkirjastossa mitään kirjaa erikoisruokaluvälineistä esim. äyriäiset, kalat etanat..jne...millä näitä syyään..Jos voisitte vastata mahdollisimman pian kiitos ja hei hei !!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ruokailuastioista ja -välineistä on tietoa esim. teoksissa
- Kaija Kiikka, Merja Huovinen: Vispilästä vokkiin, kotikeittiön työvälineet ja koneet, 2001
- Aino Belt: Pöytä on katettu, 1987