Onko teillä mitään Rakkaus lauluja siellä Alavuden kirjastossa?

Kysytty

Onko teillä mitään Rakkaus lauluja siellä Alavuden kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alavuden kaupunginkirjastosta löytyy useita rakkauslauluja sisältäviä cd-levyjä ja nuotteja. Esimerkkeinä alla olevat cd-levyt ja nuotit.

Niin paljon kuuluu rakkauteen [Äänite] : 40 laulua rakkaudesta, onnesta ja kaipuusta
Rakkautta ja piikkilankaa [Äänite] : lauluja rakastamisesta ... ja sen vaikeudesta

Kauneimmat rakkauslaulut [Nuottijulkaisu] : sata laulua rakkaudesta
LOVE [Nuottijulkaisu] : Kun katsoit minuun

Kirjaston neuvonnasta voi kysyä lisää.