Onko teillä kirjoilija Ljuko Dashvar suomeksi tai englaniksi?

Kysytty

Onko teillä kirjoilija Ljuko Dashvar suomeksi tai englaniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjaston kokoelmissa ei ole Ljuko Dashvarin kirjoja suomeksi eikä englanniksi. Tarkistin kansallisbibliografia Fennicasta, joka on luettelo suomalaisesta julkaisutoiminnasta, eikä sieltä löytynyt Dasvarin kirjojen suomennoksia, joten niitä ei ole suomennettu. Tarkistin myös maakuntakirjastojen ja yliopistokirjastojen kokoelmat ja ikävä kyllä niistä ei löytynyt Dashvarin kirjoja englanniksi.