Otsikko
Onko teillä kirjallisuutta koskien laatujärjestelmiä ja tuotekorttia?

Kysytty

Onko teillä kirjallisuutta koskien laatujärjestelmiä ja tuotekorttia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen aineistotietokannasta www.libplussa.fi löytyy useita teoksia antamalla asiasanaksi laatujärjestelmä ja katkaisumerkki #. Teosten sisällöstä saa tarkemmat tiedot katsomalla täydet tiedot, jolloin näkyvät sisältöä kuvaavat asiasanat. Sen sijaan termillä tuotekortti ei suoraan löydy yhtään viitettä.