Onko teillä arkistossa pvm. 28.7.1957 Kaleva -sanomalehteä? Eli kohta 60 vuotta täyttävää lehteä. Kysyin tätä samaa asiaa Kalevan konttorista. Heillä ei…

Kysytty

Hei! Onko teillä arkistossa pvm. 28.7.1957 Kaleva -sanomalehteä? Eli kohta 60 vuotta täyttävää lehteä. Kysyin tätä samaa asiaa Kalevan konttorista. Heillä ei vanhoja lehtiä säilytetä ja he ohjasivat kysymään tätä asiaa maakuntakirjastosta. Jos lehti löytyy, niin onko siitä mahdollista nähdä tai ostaa paperikopio tai sähköinen muoto esim. pdf?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kaupunginkirjastossa Kaleva -lehtiä voi kopioida mikrofilmiltä. Lukulaitteelta voi tallentaa muistitikulle, ottakaa muistitikku mukaanne. Lukulaitteen voi varata Varaamosta varaamo.ouka.fi. Jos ette asu Oulussa, mikrofilmejä kaukolainataan kirjastoon, jossa on lukulaite.

3 ääntä

Kommentit

Voinko saada Vantaan kirjasto Sanomalehti Kaleva mikrofilmi vuodet:1972-1976 Maaliskuun Viikonvaihteen numerot La-Sun ja vaikka lukulaite ja siitä muistitikulle (kysymys olis näiden vuosien Oulun tervahiihtojen tuloksista vai olisko nykytekniikalla helpompaa vaihtoehtoa.