Onko teillä Anna ystävämme tai Annan nuoruusvuodet elokuvia lainattavana.

Kysytty

Hei, onko teillä Anna ystävämme tai Annan nuoruusvuodet elokuvia lainattavana.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjaston kokoelmista löytyvät elokuvat Anna ystävämme, Anna ystävämme: jatko-osa ja Anna ystävämme, tarina jatkuu. Kaksi ensimmäistä on tällä hetkellä lainassa, kolmas on paikalla. Voit halutessasi tehdä varauksen elokuviin verkkokirjastomme kautta, osoite on kirjasto.vaasa.fi. Kirjoita hakukenttään esimerkiksi Montgomery Anna ystävämme ja rajaa hakua laittamalla aineistolajiksi DVD.